10. KlasseCentret Dronninglund

Hvad skal du efter 9. klasse? Der er mange muligheder, og valget kan være svært.
10. KlasseCentret Dronninglund kan give dig et anderledes skoleår med udgangspunkt i dine styrker. Du skal vælge mellem de to retninger: Gymnasial retning og Erhvervsretning (EUD10).
Du får selv et ansvar for, at skoletiden bliver udbytterig og udviklende. Det er vores mål, at du får et spændende og positivt skoleår – i fællesskab med andre unge – og dermed et godt afsæt til din ungdomsuddannelse.

Skolerejse til Berlin. Elever ved Brandburger Tor

10. KlasseCentret bygger på respekt, trivsel, udvikling og ansvarlighed. Disse begreber er altafgørende for vores 10. KlasseCenter og dermed for din skolegang. Et år i 10. KlasseCentret Dronninglund giver dig mulighed for at blive afklaret i dit valg af uddannelse, at udvikle dig personligt og fagligt og ikke mindst at få nogle gode oplevelser sammen med nye venner.

10. klasse brochure 2024-2025.pdf

Shape Created with Sketch.

10. klasse valgskema 2024-2025.pdf

Shape Created with Sketch.